Skład Zarządu Rady Rodziców

Prezydium Rady Rodziców

Przy Szkole Podstawowej nr 10 w Puławach

w roku szkolnym 2020/2021

Przewodniczący – 

Wiceprzewodniczący – 

Sekretarz – 

Skarbnik –

Składki

W roku szkolnym 2020/2021 zostały ustalone następujące wysokości składek rocznych na fundusz Rady Rodziców:

  • 50 zł – pierwsze dziecko uczęszczające do szkoły;
  • 40 zł – drugie dziecko;
  • kolejne dzieci są zwolnione z opłat na fundusz Rady Rodziców.

Prosimy o wpłaty na Radę Rodziców wyłącznie na numer konta: 56 8736 0006 2001 0000 2280 0001

 

Rada Rodziców wspiera następujące działania szkoły ze składek wpłaconych na fundusz Rady Rodziców:

  • finansowanie nagród w konkursach szkolnych;
  • finansowanie nagród na zakończenie roku szkolnego;
  • zakup książek do biblioteki;
  • zakup sprzętu sportowego;
  • finansowanie dyskotek i balów karnawałowych;
  • zakup różnych środków dydaktycznych dla szkoły;
  • zakup dyplomów na potrzeby szkoły;
  • współfinansowanie „Pikniku Rodzinnego” oraz innych akcji;
  • współfinansowanie spotkania z „Najlepszymi uczniami”;
  • zakup materiałów plastycznych, biurowych i dekoracyjnych
    na potrzeby szkoły.
Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursach. Regulaminy i formularze zgłoszeniowe można znaleźć na stronie Kuratorium Oświaty oraz w poniższych linkach:
Konkursy

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursach. Regulaminy i formularze zgłoszeniowe można znaleźć na stronie Kuratorium Oświaty oraz w poniższych linkach:

  1. Konkurs na najciekawsze prace plastyczne z okazji Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka 2020
  2. Kolejna edycja akcji “Szkoła pamięta”
  3. XIV Ogólnopolski Konkurs Literacki „I ty możesz zostać baśniopisarzem”

Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursach!

Zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w konkursie na logo międzynarodowego projektu ERASMUS+, który przez najbliższe 2 lata będzie realizowany w naszej szkole.
Konkurs na logo projektu Erasmus+

Zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w konkursie na logo międzynarodowego projektu ERASMUS+, który przez najbliższe 2 lata będzie realizowany w naszej szkole.

Realizowany projekt nosi nazwę “Book wreath – reading is fun!”. Dotyczy on czytelnictwa, popularyzacji literatury krajowej i zagranicznej wśród dzieci i młodzieży oraz współpracy międzynarodowej w ramach projektu. Kraje, które współtworzą projekt to: Polska, Malta, Bułgaria, Portugalia, Turcja, Włochy.

Na czym polega konkurs?

  1. Wymyśl i stwórz logo projektu:
    – w formie cyfrowej w dowolnym programie graficznym
    – albo w formie plakatu (rozmiar dowolny)
  2. Pamiętaj, że projekt jest realizowany w języku angielskim, więc wszystkie opisy w logo powinny być zapisane właśnie w tym języku. Jeśli masz wątpliwości, jak przetłumaczyć swój pomysł, zgłoś się do nauczyciela języka angielskiego.
  3. Swoją pracę dostarcz do nauczycieli koordynujących projekt:
    – pracę wykonaną w programie graficznym prześlij na wybranego e-maila:
    pani Agata Czech-Dysput: agataczech@go2.pl
    pani Ewa Wiejak: ewawiejak90@gmail.com
    – pracę w formie plakatu dostarcz do pani Ewy Wiejak do sali nr 8 na pierwszym piętrze
  4. . Termin składania prac – 9.11.2020r.

Na uczestników, którzy zajmą w naszej szkole I, II i III miejsce, czekają atrakcyjne nagrody.

Konkurs jest międzynarodowy. Biorą w nim udział uczniowie ze wszystkich szkół tworzących projekt.
Może to właśnie Twoja praca zostanie logo międzynarodowego projektu. Powodzenia!

Autor: Ewa Wiejak

 

 

W dniach 26 października do 10 listopada, na korytarzu naszej szkoły eksponowana jest wystawa: „Karol Wojtyła. Narodziny”.
Wystawa “Karol Wojtyła. Narodziny”

W dniach 26 października do 10 listopada, na korytarzu naszej szkoły eksponowana jest wystawa: „Karol Wojtyła. Narodziny”.
Zapraszamy uczniów, nauczycieli oraz pracowników szkoły!
Wystawa jest własnością Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie, którą prezentujemy dzięki Bibliotece Miejskiej Filia nr 7 w Puławach.

Autor: Anna Mazurkiewicz

Z dumą informujemy, że do II etapu konkursu kuratoryjnego z matematyki zakwalifikowali się: Cieśla Dawid kl 8b, Jóżwicki Antoni kl. 8b, Mikołajczyk Mateusz kl 8b, Gajewski Jakub kl 8a, Czarnota Krzysztof kl. 7a Gratulujemy!
Wyniki I etapu Konkursu Kuratoryjnego z matematyki

Z dumą informujemy, że do II etapu konkursu kuratoryjnego z matematyki zakwalifikowali się:

  1. Cieśla Dawid kl 8b,
  2. Jóżwicki Antoni kl. 8b,
  3. Mikołajczyk Mateusz kl 8b,
  4. Gajewski Jakub kl 8a,
  5. Czarnota Krzysztof kl. 7a

Gratulujemy!

Z dumą informujemy, że do II etapu konkursu kuratoryjnego z historii zakwalifikował się Antonii Jóźwicki klasa 8b. Gratulujemy!
Wyniki I etapu Konkursu Kuratoryjnego z historii

Z dumą informujemy, że do II etapu konkursu kuratoryjnego z historii zakwalifikował się Antonii Jóźwicki klasa 8b.

Gratulujemy!

W załączeniu przesyłamy harmonogram pracy poszczególnych klas i wyznaczony czas logowania się uczniów na przedmiotach w czasie nauczania zdalnego. Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem. Harmonogram logowania się uczniów na zajęcia podczas zdalnego nauczania
Harmonogram pracy klas w czasie zdalnego nauczania

W załączeniu przesyłamy harmonogram pracy poszczególnych klas i wyznaczony czas logowania się uczniów na przedmiotach w czasie nauczania zdalnego. Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem.

Harmonogram logowania się uczniów na zajęcia podczas zdalnego nauczania

W załączeniu Strategia Przygotowania i Zarządzania Placówką Oświatową na wypadek wystąpienia pandemii COVID-19, wprowadzenia zdalnego nauczania w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Adama Mickiewicza w Puławach w roku szkolnym 2020/2021. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami.   Strategia funkcjonowania szkoły w nauczaniu zdalnym
Strategia funkcjonowania szkoły w nauczaniu zdalnym

W załączeniu Strategia Przygotowania i Zarządzania Placówką Oświatową na wypadek wystąpienia pandemii COVID-19, wprowadzenia zdalnego nauczania w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Adama Mickiewicza w Puławach w roku szkolnym 2020/2021. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami.

 

Strategia funkcjonowania szkoły w nauczaniu zdalnym